مصاحبه آرشیو خبر ها
زیر و بم آدرین رابیو به روایت بلان و توصیف زلاتان

زیر و بم آدرین رابیو به روایت بلان و توصیف زلاتان

لوران بلان نخستین نفری بود كه در سال 2014 مقابل تصمیم آدرین رابیوی 19 ساله ایستاد و از او درخواست كرد برای سومین فصل پیاپی در پاریس بماند. با اینكه او با جالوروسی‌ها به توافق اولیه رسیده بود اما بلان بالاخره توانست او را متقاعد كند كه همچنان همراه با پی‌اس‌جی فوتبالش را ادامه دهد.

 

لوران بلان 5 سال پس از آن روزها در گفتگو با روزنامه La Gazzetta dello Sport با ابراز خوشحالی از پیشرفت او و پیوستن به باشگاه بزرگ یوونتوس، كمی از شاگرد قدیمی‌اش صحبت كرده است.

 

 

از همان روزهای نخستی كه آدرین را در تمرینات پاری‌سن‌ژرمن دیدم متوجه شدم كه او تمام آنچه برای تبدیل شدن به یك بازیكن بزرگ نیاز است را در اختیار دارد. او نه‌تنها كیفیت فنی قابل‌توجهی داشت بلكه از نظر شخصیتی و خلق و خو نیز بسیار درخشان بود.
رابیو از لحاظ فیزیكی قدرت جالب‌توجهی دارد؛ توانایی كه به او اجازه می‌دهد به عنوان یك هافبك ویژگی‌های متنوعی از جمله حضور موثر و مستمر در فاز هجومی را نیز داشته باشد. او به راحتی می‌تواند در سخت‌ترین لحظات نیز كیفیت مطلوبش را حفظ و عملكردی مناسب از خود ارائه كند. در كنار تمام اینها رابیو یك پای چپ فوق‌العاده قدرتمند دارد كه می‌تواند در هر لحظه از بازی با آن هنرنمایی‌ها كند.
یادم است ایبرا (زلاتان ابراهیموویچ) زمانی كه در پی‌اس‌جی هم‌تیمی رابیو بود، او را با لقب «رابیو كوچولو» صدا می‌كرد. او به رابیو و توانمندی‌هایش باور داشت و ویژگی‌های لازم برای تبدیل شدن به یك بازیكن بزرگ را در او می‌دید.
شاید به نظر برسد در فوتبال امروز 24 سالگی سن نسبتاً زیادی برای درخشش و معرفی به عنوان یك استعداد در سطح اول اروپا باشد اما هر بازیكن را باید با شرایط خاص خودش مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.
هرچند رابیو در حال حاضر در سطح ستاره‌های فرانسوی كه در گذشته با یوونتوس همكاری داشته‌اند نیست (اشاره به پلاتینی، زیدان و دشام) اما به راحتی می‌تواند با استفاده از ویژگی‌های حیرت‌انگیزی كه دارد همراه با یوونتوس به بازیكنی بزرگ تبدیل شود.

 

گفتنی است آدرین رابیو سه فصل پپاپی را از سال 2013 تا 2016 همراه با لوران بلان در پاری‌سن‌ژرمن گذراند. او زیر نظر بلان 109 بار با لباس پاریسی‌ها در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و 13 بار نیز موفق به گلزنی شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: